sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Uusi star rider



Hei! Elikkäs niin kuin otsikosta voitte huomatakkin ostin uuden sr:n, en siis kestänyt pitkään olematta star rider. Ostin sr:n ihan syistä kun luin uutisista että sso:hon olisi tulossa uusia paint hevosia ja odotan niitä ihan innolla miltä ne näyttävät oikein. 
Tässä olen ajatellut että kunhan vain saan tarpeeksi star coinseja niin ostan ensimmäisen vuonon ja uuden quan ja saarelle laitan Gassen, Mistin ja jonkun kolmannen. Tänään päivitän hevoseni-sivulle lisää hevosia, ainakin neljä hevosta.


Eilen tein dailyja ja racetin polleja minun kaverin kanssa, skypessä vierähtikin hups ollakkaan parisen tuntia siinä nauraessa ja tyhmiä juttuja keksiessä. Loppujen lopuksi minun kaverin oli lähettävä nukkumaan ja jäin yksin hillumaan ympäri sso:ta. Huomenna olisikin lähdettävä riparille että oliva viimeinen päivä ennen riparia valvoa viime yönä. 



Kumminkin päivällä kävin hoitamassa Baronessin tehtävät ja tarinapeli jatkui eteenpäin ja tänäänkin jatkuu. Kun minulla ei muuta asiaa oikein ole tai muuta kerrottavaa nii sanon nyt vain että jos minut löydätte sso:sta nii tulkaa rohkeesti moikkaamaan mua!:)



Kuulemiin!:) 

4 kommenttia:

  1. mikä toi game master charlotte juttu on? o.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä itsekkin ihmettelin kun kuin say chattia sso:ssa :o en yhtän tiedä mikä se on, ehkä se selviää tässä vielä!:)

      Poista
    2. Se tarkoittaa starstablessa henkilökuntaa. Se löytyy Help osiosta SSO:n sivuilta. Millä serverillä oot? o:

      Poista