sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Häät sso:ssa


Hei!
Niin kuin kuvasta näkyykin meillä oli clubi porukka kokoontumassa hääsaatueeseen. Eihän meitä ollut mikään hääppöinen porukka mutta kumminkin yhdeksän asteli paikalle. Juhlimme siis Bertan ja Maten häitä muistaakseni (olen uusi clubissa en voi muistaa vielä nimiä) ja hääsaattue lähti matkaan moorin mummon luona ja jatkoimme hautausmaan viereiselle kaivokselle täällä moorin lähellä, siellä häät itsessään pidettiinkin.

ei mikään järjestelmällinen saattue
Häitten jälkeen oli vaihtoehtoina lähteä poni champpiin tai muuten vain bilettämään häiden kunniaksi. Itse en pystynyt jäämään ollenkaa kumpaankaa vaikka mieleni olisi tehnyt päästä mukaan tekemään jotain hauskaa mutta itsellä tallihommat kutsuivat naapuritallilla tätini luona. 

Olen tässä ajatellut että minulle helpompi tämän blogin suhteen on kuin kirjoitan kaksi kertaa viikossa ettei tämä blogi kuole ihan kokonaan ja eikä sitten tule liikaa postauksia tai tekstiä viikossa, sitten minulle jää aikaa myös muuhunkin. Kirjoitan nytten siis torstailta ja sunnuntailta.


Jatkoin tänään tarinapelin tehtäviä eteenpäin ja olen ylpeä että sain tehtyä toisen tehtävistä loppuun asti mutta toinen jäikin huomiselle vielä jatkettavaksi. Tarinapeli jatkuu minulla vasta kun olen kasvattanut niitä (neutral, liked, popular...yms) juttuja. Siinä voikin mennä aikaa että pääsen eteenpäin tehtävissä ja toisaalta toivon että pääsisin ihan nopeasti jatkamaan eteenpäinkin näitä tehtäviä että pysyisin mukana sso:ssa.

Tänään kumminkin en ole enempää vielä tehtäviä tehnytkään vaan olen ollut laiska ja koulutellut vain minun quaani ja ostanut uuden pinkin huovan mutten vielä tiedä kuka sen selkäänsä saa oikeastaan. Ei minulla vielä toisaalta ole mitään tiettyjä varusteita jollekki hevoselle mutta Goldbeautylle olen löytänyt jo varusteet jotka ovat kuin tehdyt sille. 


Olen kokeillut vaikka sun mitä varuste yhdistelmiä vaikka kelle muttei mikään tunnu oikelta. Tulin siihen tulokseen että tälle tammalle ei kyllä käy tummanvihreä sitten vähääkään, kyllä sen värin pitää olla vähä tyttömäisempi. 
Tänään olenki kulkenut lautan välityksellä pintasta jarlaan ja jarlasta pintaan. Muualla en ole oikein käynytkään kuin vaan valen champissa jonka jouduin keskeyttämään liiallisen porukka paljouden takia enkä kerenny ignooraamaan porukkaa. Loppu ajan sitten kun olin sso:ssa niin kuvailin.


Etsiskelin kaikkialta rauhallisia paikkoja kuvailla mutta aina jossain oli joku ja se henkilö sitten tunki kuvaan jollain määrin aina. Päädyin tähän paikka aivan steven viereen ja tuolla olikin rauhallista, ei ollut ylimääräisiä ihmisiä tai pelaajia tunkemassa kuvaan vaan sain ihan rauhassa kuvat ottaa. 


Lopulta huomattuani ettei steven kentällä enää ollut paljoa porukkaa kuin hassu kaksi ihmistä niin menin siihen kuvailemaan quaani. Ei tämäkään varuste yhdistelmä niinkään toimi mutta onhan se parempi kuin vihreä.


tyytyväinen tyttö
Tässäpäs oli pitkäpostaus huhu, koitan seuraavan postauksen saada ennen minun Star Riderin loppua. Olenkin varmaan vähän aikaa ilman Star Rideriä koska rahaongelma ja en ole vähään aikaan käymässä keskustassa varmaankaa tai ainakaan siellä suunnalla missä R-Kioski sijaitsee, niin siksi en saa ostettua paysafecardia enkä sen takia Star Rideria.

Kuulemiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti