keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Puhtaalta pöydältä


Hei! Olen taas päässyt vauhtiin sso:n kanssa kun olihan minulla kahden kuukauden tauko, en vain jaksanut kirjautua sisään joka päivä ja vaivautumaan jatkamaan tarinapeliä eteenpäin.
Nyt olen taas viikon pyörinyt sso:ssa aktiivisesti ja en aijo kadottaa sitä aktiivisuutta.

Viikonloppuna oli tuplat jotka kestivätkin keskiviikkoon eli tähän päivään asti, päätin ostaakkin näillä tuplilla star coinseja ja ostin viisi uutta hevosta.... tai no yhden ylimääräsen vain hetken mielijohteesta. 
Ostin sitten oldenburgin, arabin, morganin, morabin ja quan, hevosista tulee esittelyt sivulle kunhan vain kerkeän väsäämään sellaiset.

Jotkut varmaan muistavat vielä minun luoman clubin silloin, nytten se on kumminkin poistettu. Suorastaan minun aika vaan ei enää riittänyt clubin ylläpitämiseen. Nyt kumminkin olen kotiutunut uuteen clubiin josta en ole hetkeen lähtössä jos ei mitään satu, Northern Foxes clubi josta satuin kuulemaan globalissa sso:ssa kun porukka kyseli aktiivisia suomi clubeja. Tähän olen päätynyt pitkän etsinnän jälkeen.


Olen alkanut käymään champeissa myös aktiivisemmin, minut pystyy bongaamaan eri champeista yleensä illasta. Eilen kumminkin kävin vain Moorin champissa en vain kerennyt käymään muissa aikatauluni takia. 

Tästä kuvasta tulikin mieleen että voisitte keksiä Goldbeautylle lempi tai kutsumanimen, eli esim niin kuin Emeraldice "Emma". 

Tämän champin jälkeen meninkin koulu/estetunnille maneesille jonka piti Susa. Minulle, Nellielle ja Julille. Ekaksi meillä oli koulutunti ja seuraavaksi meillä oli estetunti jossa harjoittelimme esteelle lähestymistä. Kuvia minulla ei ole estetunnista eikä koulu kun en kerennyt kuvailemaan.

kuva alkukäynneiltä
Tunnin jälkeen suuntasin kouluttumaan ja tekemään tietyt racet loppuun ja kävin tekemässä kalastustehtävän. Lähdin sen jälkeen pois sso:sta ja illalla kirjauduin vielä uudelleen takaisin kun piti tarkistaa pari asiaa ja käydä pari juttua loppuun. 
Tällänen päivä eilinen olikin ja tänään menen varmaan vaellukselle illalla, en tiedä ehdinkö vaellukselle illalla riippuu ihan siitä mitä minulla on illalla.

Tässä ihan muuten vain ilmoitan etukäteen että olen lähdössä kesälomalla viikonlopuksi Vaasaan ja menen katsomaan siellä lämminveristä tammaa joka on myynnissä. Vielä en tiedä minä viikonloppuna ja tuleeko matkaa Vaasaan kerkääkö mieleni muuttua hevosen suhteen vai mitä tapahtuu.

Tälläistä tällä kertaa. Kuulemiin! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti