sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Haastetta ja kuulumisia

Nonni elikkäs minut haastettiin! Haastaja oli Bittiponeilua

Säännöt ovat seuraavat:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastajan pitää myös tehdä 11 kysymystä uusille haastettaville
4. Pitää haastaa 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa (en pysty haastamaan 11 blogia kun niin moni on jo saanut tämän)
5. Ei haastamista takaisin

11 asiaa minusta:
1. Olen tummanruskea hiuksinen
2. Olen ratsastanut irl elämässä 6v mutta olen ollut hevosien seurassa kokoikäni
3. Minulla on Canonin 1200D järkkäri
4. Omistan kaksi roborovskia
5. Asun Itä-Suomessa
6. Olen kesäihminen
7. Rakastan uida ja syödä pehmiksiä kesällä
8. Olen käynyt 7 ratsastusleirillä
9. Tykkään valokuvata
10. Olen iloinen ja positiivinen
11. Keksin aina tekemistä jos on pikkusen tylsää:)


Haastajan kysymykset:
Mikä on lempipaikkasi SSOssa ja miksi?
- Kyllä se on Goldi, sen kauneuden ja värisen takia:) (vaikka Jasperilla lagaa aika paljon)

Kauan olet pelannut SSOta?
- Aloitin Ellenillä -14 vuoden alussa heti ja olen pelannut tällä vuoden ja puol. Wilmalla aloitin jo -12 kesällä ja sillä siis kolme vuotta, Niin sen 3v olen pelaillut tätä.

Onko sulla jotain harrastusta, mitä haluaisit harrastaa, mutta se ei ole mahdollista?
- Harrastan ratsastusta ja lenkkeilen paljon. Olen aina halunnut harrastaa poikkihuilunsoittoa ja viulun soittoa.

Minkä lemmikin haluaisit, jos voisit valita minkä tahansa eläimen/matelijan?
- ööh apua:D Varmaan viljakäärmeen tai undulaatin.

Onko sinulla klubia SSOssa?
- Ei ole enää:(

Millaisesta musiikista pidät?
- No se riippuu paljon mutta aika paljon sellaisesta mitä Loopilta ja NRJltä tulee.

Haluaisitko olla joskus kuuluisa? Jos kyllä niin mistä?
- Kyllähän se olisi kiva ja ratsastuksen puolesta kilpailijana siellä kouluratsastus ja esteratsastus puolella.

Oletko koskaan ollut ulkomailla?
- Virossa ja Ruotsissa.

Kuka supersankari haluaisit olla?
- Hämähäkkimies:)

Minkä elokuvan olet viimeksi käynyt katsomassa leffateatterissa?
- Kätyrit:3 (btw ihana leffa oli musta)

Mikä on lempi hevosrotusi? Ja Miksi?
- Puoliverinen ja siksi että ne ovat yleensä isoja ja hyviä hyppyhevosia. (on niitä muitakin rotuja mitkä oelt hyviä hyppäämään ja isoja)

Minun kysymykset haastettaville:
1. Jos SSO olisi oikeaa maailmaa missä siellä asuisit?
2. Mikä SSOssa oleva rotu on paras? Mikä huonoin?
3. Oletko aktiivinen SSOssa?
4. Paras ottamasi kuva SSOssa? Ja huonoin?
5. Hevonen minkä meinaat ostaa seuraavaksi SSOsta?
6. Onko sinulla lemmikkejä? Jos on niin mitä?
7. Jos saisit valita maailmalle 2 väriä että minkä värinen maailma olisi, mitkä ne olisivat? Ja miksi?
8. Mitä SSO rotua et ymmärrä?
9. Miten vietät aikasi jos sinulla on tylsää?
10. Uskotko rakkauteen ensimmäisellä kerralla vai pitääkö sen kävellä uudelleen ohi?
11. Kerro miten/miksi aloitit SSOn pelaamisen?


Haastettavat:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti